Lidmaatschap
- Een lidmaatschap gaat u aan voor minimaal een jaar. Na dit jaar wordt het lidmaatschap stilzwijgend verlengd en hanteren wij een opzegtermijn van 2 maanden.
- Amuse houdt haar leden middels nieuwsbrieven en berichten op Annet, Facebook en Instagram op de hoogte van lopende en nieuwe activiteiten. Leden zijn zelf verantwoordelijk voor het up to date houden van deze info.
- Leden zijn zelf verantwoordelijk voor het up to date houden van hun gegevens. Het doorgeven van wijzigingen aan Amphia is niet voldoende. Amphia mag wijzigingen niet doorgeven aan PV Amuse vanwege de privacywetgeving. U vindt uw gegevens onder het tabblad "Uitloggen" in de taakbalk. U kunt ze hier ook aanpassen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met Walter Klijn van onze ledenadministratie (
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. ).
Inschrijving activiteiten
- Bij inschrijving voor een activiteit gaat u akkoord met het gebruik van uw gegevens. Wij hanteren daarbij de privacy voorwaarden zoals vermeld op onze website.
- Bij inschrijving voor een activiteit gaat u er mee akkoord dat eventueel door het bestuur gemaakte foto’s kunnen worden gebruikt voor PV doeleinden (zoals voor de website of social media). Wilt u dit niet? Geef het dan door bij aanvang van de activiteit aan de aanwezige fotograaf of bestuurslid.
- Bij inschrijving voor een activiteit wordt een bevestigingsmail verstuurd, met daarbij het toegangsbewijs/ticket in de bijlage. Pas als u het ticket ontvangen heeft en de betaling is voldaan, bent u ingeschreven. Als uw betaling niet gelukt is, bent u niet ingeschreven. Een mislukte inschrijving geeft geen recht om alsnog deel te kunnen nemen.
- In uitzonderlijke gevallen kunnen overboekingen ontstaan in ons systeem. In dat geval kijkt het bestuur naar het exacte tijdstip van betaling. Degenen die op grond van het tijdsstip van betaling tot de overboekingen behoren, zullen hierover bericht worden door PV Amuse. U mag van ons verwachten dat wij proberen alsnog een plaats voor u te reserveren of een alternatief proberen aan te bieden. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
- Is de activiteit volgeboekt? Dan kunt u een zich via de website aanmelden voor de reservelijst. Mocht er een plekje voor u vrijkomen dan krijgt u dit te horen via mail/telefoon. Bij interesse volgt een betaalverzoek via de mail. Wanneer de inschrijvingstermijn sluit, vervalt ook de mogelijkheid om in te schrijven voor de reservelijst. Wilt u toch op de reservelijst? Mail dan even naam, personeelsnummer, afdeling, 06-nummer en de activiteit waar het om gaat naar
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . - Bij annuleringen wordt de reservelijst aangesproken op volgorde van binnenkomst tot 1 week voorafgaand aan de activiteit. Indien er nog kaarten beschikbaar komen in de week van de activiteit, zal er een generieke mail naar alle leden van de reservelijst gestuurd worden. Er geldt dan wie het eerst komt, die het eerst maalt.
- Heeft u vragen of opmerkingen over een activiteit? Neem dan contact op met
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . Communicatie gaat altijd via Amuse, nooit rechtstreeks met de locatie van de activiteit.
Annulering van deelname aan activiteiten
- Wilt u annuleren? Stuur dan een email naar
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. . - Wanneer u uw deelname annuleert, annuleert u automatisch ook voor uw introducee (indien deze geen lid is van Amuse).
- Tot aan de sluitingsdatum van de inschrijving kunt u uw inschrijving kosteloos annuleren. Is de inschrijvingstermijn gesloten? Dan wordt gekeken of er leden op de reservelijst staan die uw ticket kunnen overnemen. Alleen dan kan het inschrijfgeld worden geretourneerd. Hierbij zal 2,50 euro aan administratiekosten worden ingehouden.
- Wanneer u zich afmeldt voor een activiteit wegens ziekte of calamiteit, geeft dit geen recht op restitutie van het inschrijfgeld.
- Wanneer u niet aanwezig bent bij de activiteit waarvoor u heeft ingeschreven geeft dat geen recht op restitutie van het inschrijfgeld.
- Wanneer Amuse door onvoorziene omstandigheden een activiteit moet annuleren, mag u van ons verwachten dat wij ons uiterste best doen om het inschrijfgeld te retourneren. Wij zijn echter afhankelijk van de voorwaarden van instanties waarmee we samenwerken. Wij kunnen restitutie derhalve niet altijd garanderen.
- Het is niet toegestaan tickets zelf door te verkopen aan derden. Ook niet als zij lid zijn van PV Amuse. Gegadigden mogen altijd aangedragen worden, maar eventuele leden op de reservelijst gaan altijd voor. Wij kunnen hierop controleren.
Klacht
Heeft u een klacht? Neem dan contact op met onze secretaris via
Deze voorwaarden zijn voor het laatst aangepast dd. 16-04-2025.